måndag 9 november 2009

Välkommen!

Jaha, då är man fast i det här också... som att det inte räcker att hålla ordning på sina inlägg på Facebook och Twitter. Känner ju knappast att jag hinner med dom. Men man kanske kan samordna lite.

Hade tänkt att man kan utveckla en del tankar och funderingar som känns för invecklade för de korta sociala medierna. Ibland behöver man ju faktiskt lite mer plats för att kunna förklara vad man menar. Inte för att tv-journalister osv. fattar det, men allt kan inte sägas med en one-liner.

Jag hoppas att du ska trivas och tycka att mina tankar och funderingar är intressanta. Jag tar även gärna emot synpunkter, kan inte garantera att jag kommer att svara på allt, men det är ändå intressant att se om det är något som väcker tankar hos dig också.

Tänkte nog även blanda lite mellan ämnena, allt är ju inte politk, det finns ju ett liv också! :-)

Men som sagt välkommen - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar